Tema: Re: SQL Server filestream
Autorius: Mindaugas
Data: 2012-02-21 12:45:49
Tokenas ne anoniminis (bant jau aš taip manau) - vartotojai autentifikuojami
naudojant Windows authentication, anonimai neleisti, tarp IIS ir SQL
serverių yra padarytas delegavimas ir SQL'as atpažįsta vartotojus iš IIS'o.
filestream'o folderis yra atskiram diske kuriame daugiau nieko nėra, ten
permission'ai irgi nekeisti kaip sudėliojo pas SQL'as... Lentelės
permission'ai irgi tvarkoj - tie patys vartotojai lokaliai jungiasi ir
viskas veikia... Įtarimai krenta ant tinklo admino, kuris kur nors ką nors
užparanojinęs, tik nežinau kaip patikrint... Pagal
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/cc949109.aspx firewall'e padarė 445
"skylę", kur dar ko ieškot - neįsivaizduoju...

Mindaugas