Tema: Re: ASP.NET Upload File
Autorius: unce
Data: 2009-02-26 13:53:54
analogiskam uzdaviniui dariau taip:
vienas fileupload laukas, prie jo dar keli tekstiniai laukai, spaudi submit,
kuriasi tam tikram temp folderyje folderiukas su bylos id, ten dedasi
failas, failo pavadinimas ir suvesti duomenys rasomi i xml, kuris risamas
prie zemiau esancio datagrid (jame yra delete, edit). kiek nori failu, tiek
kabini. paskui tas xml ir failai keliauja pas mane i kitas sistemas, tai
labai patogu.