Tema: Re: problemelė su DateTimePicker
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-06-07 12:04:00
C# nenaudojas to checkboxo, bet vb pamenu budavo kad patikrini 1 bool ar jis ijungtas ar ne.

P.S.

Del tokiu pasirinktinu paieskos lauku, man va vienoje sistemoje nesenai kilo mintis UI optimizacijai, tik dar jos nerealizavau, bet galiu pasidalinti ideja. 3 metu begyje vis modernizuojant viena sistema viena paieskos forma vis pletesi, vis prisidedavo tiek duomenu lauku tiek koks nors viens kitas paieskos laukas, po to pradejau galvot kad UI ne itin patogus, nors useriai nesiskundzia, kaip ir viskas gerai, bet jei ir toliau bus tokia progresija teks skaidyt tuos kriterijus i atskirus tabControl lapus, o tai jau ner patogu, nes useris nemato vienu metu visu filtro reiksmiu, pvz. gal kazka nustate ir pamirso.

Del to kilo mintis tokiam sprendimui kaip kriteriju sarasas, kuriame kad ir doubleclick'inant pasirinktas kriterijus atsidurtu kitame sarase - kriteriju  pagal kuriuos ieskoma, tada nurodomi parametrai butu is kart vaizduojami kaip to kriterijaus pavadinimas, o darant reset paieskai, visi kriterijai is pasirinktu dingtu, dar cia galima dadet galimybe kazkoki rinkini kriteriju issisaugoti.

Prieinami kriterijai            Pasirinkti kriterijai
Kriterijus A                     Kriterijus C = reiksme
Kriterijus B                     Kriterijus A = reiksme
Kriterijus C                     Kriterijus D = reiksme dataNuo iki dataIki
Kriterijus D

Tai galetu but kad ir pora listboxu, kur pazymejus kazkoki kad ir propertyGrid'e ivedama kas reikia.

Na siaip gal kam pravers.

JDM.