Tema: Re: ASP 2, domeno autentifikacija, userio teisės, mistika
Autorius: Meff
Data: 2011-06-01 12:24:24
Hm, dėl DC offline nebloga mintis. Kadangi mano projektas (WEB'as) intranetinis - vadinasi užtenka ryšio iki IIS serverio, bet nėra būtinas priėjimas prie DC. Tik vėl gi - kiekvieno Page_Load metu yra iš naujo selektinamos teisės (rolės ir current_url sąryšis) duombazėje. Nėra jokių su autorizacija susijusių statinių (static) metodų ir userio sesijoje kešuojamas tik RoleID. Bet ši mintis kaip pabandyti reprodusinti - tikrai gera. Gal kas pavyks.

O dėl loginimų tai *kaip aš anksčiau nepagalvojau*? AČIŪ! Atrodo loginu "viską ką reikia"... bet, pasirodo, ne viską.

Meff