Tema: Re: kur bugas webe - mysqle sugenda LT raides
Autorius: Herkus
Data: 2011-05-01 16:49:25
zinok uzsiknisau juodai. Ir dares seniau esu, nu dabar niekaip
nesusitvarkau. Pabandziau tiesiog i browseri isvesti rezultata is mysql
uzklausos - vel jeroglifai.... visiskas lama.

1. tiek formoje tiek isvedimo lange yra
mysql_query('SET NAMES utf8');
mysql_query('SET CHARACTER SET utf8');

2.isvedimo lange ir formoje tas pats meta tagas:

3. mysql lenta utf8 koduote

4. rezultatas isvedus tiesiog su echo i browseri:
čęęčęč
čęėėęį

pirma eilute insertinau tiesiog per phpmysql.
antrojo ipostinta per web forma....