Tema: Re: Pagalba su RTE200 dos
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-04-16 15:41:56
1.    Gal kas ka geriau pasiulys, gali bandyt i koki USB flash drive kuris palaiko bootinima sudeti DOS ir is jo startaves zaisti, tik tada tuo metu negalesi kazko kito su savais win veikti.

pvz. http://www.ehow.com/how_5984991_install-dos-flash-drive.html
googlas: http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=install+dos+in+flash&meta=

2.    O jei be tuo metu paleistu windows negali issiverst tada naudok virtualia masina ant Win7, neturiu Win7 tai tiksliai nezinau kaip tai darosi, draugas tik pasakojo kad Windows7 patys palaiko jas, zodziu pasigooglyl: http://www.google.co.uk/webhp?hl=en#hl=en&xhr=t&q=windowns+7+virtual+machine+support

P.S. 1 varianto privalumas kad ir kitur nusineshus galesi kazka daryt su savais failais ir t.t..

JDM.