Tema: Re: Pastebejimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-04-03 14:27:39
    Kiek pasakoja man tai statuos labiau VB, VBA, VB.NET eina, cia dirstelejus i LT sakyti  kas populiariausia pasaulyje dar nebutinai pataikysi i desimtuka.

    Stebint rss naujienas is cvmarket ir dirbkit susidare vaizdas, kad is siulomu programmeriu darbu dominuoja pagrinde web'as, daugiausiai php, toliau butu java iskaitant ir visokius androidus, toliau asp.net, na o toliau atsiranda ir visokiu python, viena kita uzklausa kokiam foxpro, ieskanciu app programuotoju rusis baigia isnykt :) bent jau per siuos saitus jie gal nesireklamina :)