Tema: Re: Ieskau UI contorlo arba ka patartumet naudot [26kb]
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-17 17:10:39
    Siais laikais viens prespektyviausiu budu daryti versla softo ar web technologiju kurime - yra leisti opensource arba community based produktus, praktiskai bent pakolkas tokiu marketingu pasizymi 21 amzius.

    As kuri laika bandziau suprasti visa si versla, vien tik kai pradejau mokintis dirbti su drupal tvs, susimasciau kodel zmones dykai sukure tiek daug ivairiu papildymu, moduliu ar dizaino temu drupal sistemai, bet siaip taspats klausimas beveik visam opensource tinka.

    A. O esme tokia kad pvz. yra kazkokia opensource sistema, ar nemokamas, opensource kazkokio tvs modulis ar nemokama tvs dizaino tema, bet jie paprastai pritaikyti konkreciam atvejuj, pvz.

    1. Developeris kure kazkoki web puslapi ir sukure jam moduli kuris butent daro tai ir tai, bet ne bet ka universaliai ir pleido ji kaip opensource;
    2. Dizaineris kure dizaino tema, kuri turi tam tikra struktura ir pritaikyta konkreciam puslapiui taip pat publishinta kaip prieinamas visiems opensource;
    3. Aplamai yra opensource sistema kuri gali atlikti kazkokia uzduoti.

    B. Ateina potencialus uzsakovas, jis pamato:

    1. Kad jo naudojamam tvs yra nemokamas modulis kuris is dalies tinka jo poreikiams;
    2. Kad pagal kazkokius sio uzsakovo kriterijus yra butent jam labiausiai tinkanti dizaino tema tik joje reiketu dar si ta pakeisti, prideti, patobulinti ir t.t...;
    3. Kad egzistuoja opensource sistema kuri beveik atitinka jo poreikius bet ne visus ar ne visiskai.

    C. Ka gali rinktis uzsakovas.

    1. Investuoti i visiskai nuo 0 savo poreikiam reikalingo produkto sukurima - tuo sumokedamas didziausia kaina kokia eina (brangus variantas ir dviracio isradinejmas);
    2. Samdytis 3 salies zmones, pvz. imone ar freelanceri, kad patobulintu egzistuojanti opensource produkta pagal jo poreikius (pigesnis variantas taciau jokiu garantiju ner kad rezultatas bus kokybiskas ar is viso bus pasiektas).
    3. Kreiptis i atitinkamo pensource provider'i (asmeni kuris reprezentuoja konkretu opensource produkta) ir pasiulyti jam honorara uz sio opensource produkto pritaikyma pagal jo poreikus (optimalus variantas, darba atliks zmogus kuris jau ismano ta dalyka ir pats sukure bazini produkta kuri reikia patobulinti ir greiciausiai kuris is to gyvena ir suinteresuotas bendradarbiavime).

    IMHO. Tokiu budu ateities verslas greiciausiai taps butent opensource based.

JDM.