Tema: Re: masyvo elementu perdavimas funkcijai
Autorius: Kantega
Data: 2011-03-03 20:52:55
> Aš tai siūlau pradžiai sau (ir mums) atsakyt ar čia problema su softu ar
> su aparatūra, o tai dabar vienam laiške apkaltinamas kompiliatorius,
> kitame HW ..

Aš manau kad kaip visada - tarpinė. Nei HW nei kompilaitoriaus aš nekaltinu, čia buvo kitų nuomonės.
Manau kad tolimesnė diskusija nebebus vaisinga, nes tuos dalykus kuriuos galima išaiškinti internetu man jau paaiškino (ačiū)
O su sistema vystančių "keistenybių"(pvz kodas veikia tik kompiliuojant be optimizacijos, įjungus nors kokią optimizaciją viskas užsilenkia konkrečiai) nuotoliniu būdu išsiaiškinti neįmanoma, manau. Su tuo volatile kintamuoju viskas susitvarkė kitą dieną. Matyt pakako viena sykį išjungt/įjungt sistemą, kad ir ką tas galėtų reikšti.

Ačiū už pagalbą ir paaiškinimus visiems prisidėjusiems.