Tema: Re: matrix
Autorius: CurrentUser
Data: 2011-02-18 11:39:07
1. Man nereikia rasti deriniu SKAICIAUS, - reikia sugeneruoti imanomus
variantus.
2. Aisku, nereikia burti nauju dviraciu jei egzistuoja esami.
3. Gal dar paprasciau butu apibudinti klausima su pvz.:
Cia pries keleta dienu Dabasinsko laidoje dalyvavo kazkoks matematikos
destytojas ir sako tel nr. atsimena pagal raidziu kombinacijas.
Tad pagal raidziu-skaiciu atitikmenis gautusi, jog pvz.
31211 – LABAS

              USBAS

              CAKAS

tai va ir yra ideja isrinkti is duoto skaiciaus visus imanomus raidziu
junginius, o tada galima paziureti, ar is to gaunasi koks tai realus zodis.

Tiesa, lieka neaisku, kas atitinka "0"