Tema: Re: Text wraperis VBA
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-28 10:32:14
Zv rašė:

> Ubuntu /bin/sh yra nuoroda i /bin/dash, todel #!/bin/bash :)

Nors ir zsh, ksh, kt... Nieko specifiškai bash'iško tame skripte nėra
(visas lyg ir posix'iška). Na, nebent dash'as nesupranta let; galima
keisti į c=$(( $2 - 1 )) ir važiuos.

> Prikabinu du testinius duomenu failus. Su vienu veikia korektiskai, su
> kitu ne. :(

Neminėjai, kad viena eilutė gali būti (s)keliama N kartų. Aš supratau,
kad kad (s)keliama tik sykį; ką reiškia paaiškinimas/sąlyga, kad
nukeltoje eilutėje simbolių nebūna daug už 100...?

Taigi,  patikslink sąlygas: kiek gali būti header'io eilučių ir ar jos
tik vieno stulpelio ir kt. Gal nepatingėsiu dar smegenis su sed'u
padžiovinti, o gal jau pasiūlysiu kur kas elegantiškesnį, bet nedaug
didesnį awk sprendimą. VBA -- gana neįdomu. Tik nepasirink Jornada'os
varianto; jam smegenys, panašu, jau nuo asembler'io padžiuvo, kad VBA,
manipuliuojant eilutėmis, siūlo skaityti/rašyti pabaičiui...).