Tema: Re: kaip paleisti biblioteka ant VS2008?
Autorius: galvakratis
Data: 2010-12-28 14:21:29
Viską susikeliu ir kai meginu susikurti klasę vienai kamerai pasilipa
errorai, niekaip nesukuriu klasės.
Prieš tai dar gaunu krūva warning'u, vienas iš jų:
 "warning C4272: 'dc1394GetFeatureOffset' : is marked __declspec(dllimport);
must specify native calling convention when importing a function"

"Tolminkiemis" <tltl@ttll.lt> wrote in message
- tai ko butent "nepesi", paaiskink smulkiau..