Tema: Re: Helpas su Rivile Balansas 2000
Autorius: Vytas :)
Data: 2010-06-08 16:44:28
Kad daugiau nelabai kuo galiu padėt... O DB veikia ant seno MSDE kuris
neturi jokio grafinio toolso DB redagavimui? Tada gal pabandyk kokį nors
"database browser" kad ir iš čia:
http://www.pendriveapps.com/database-browser-portable/
Arba blogiausiu atveju DB gali užsimapinti per MS Excel ar MS Access'ą
ir reikiamą lentą pasiekti.