Tema: LRe: mysql auto increment
Autorius: IF
Data: 2010-05-12 19:16:11
jus klystate pone, paprasciausiai mano kitoks poziuris i tranzakcijas,
kurioms rasomas specialus kodas kuriame daug kas pasiziuryma, ne tik
paskutinis Id nr o ne paprasciausias is karto insert ar update, ir
pasirodyti tuscioje erdveje beprasmiska, rasiau kad as taip darau, o ne tai
kad auto numeracija beprasme ir jei butumete nors truputi isiskaite,
nesurisau jos nei su MY SQL nei su trigeriais, arciausiai tieso buvo vaidas
kodel ir kaip tai daroma ir kokiu tikslu.