Tema: Re: Reikia suprogramint web app (.NET, JAVA ir kitos)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-05-02 12:27:35
Teke pries 5+ metu rasyt paciam toki moduli :) rezultatai buvo toki kad net per mazai likdavo nuostoliu tai teko leist reguliuot procenta, bet pas mane ne vien isskaiciuodavo optimaliai is plokstes o dar ir atsizvelgiant i ivairiausias turimas dandelyje plokstes bei ju kiekius, pirmoje eileje atraizas sunaudojant, po to viska kas liko, na zodziu su visu sandeliu ten skaiciavo :)

Tik buvo daryta viskas mano pacio ir ant VB6...