Tema: Re: Reikia YPATINGO laptopo
Autorius: Seitan
Data: 2010-04-27 00:20:21
O shiais laikais tik "ideologinis" mastymas, kad niekas negriuna, ar pona
papraschiausias bukumas vadovauja?
O kaip, mielas mano prisijungsi prie sistemos, kuri neprisileidhiza remote?
(nebutinai gedimas- gal tik tokia sistemos architektura/tikslas)
Anyway pas Somi yra panasys zhaisliukai serverinem : klava+monitorius
dezhuteje. Del peles nezhinau, ankstesni modeliai neturejo.