Tema: Re: Duombazes front end aplikacija - kuom programint?
Autorius: sail
Data: 2009-01-19 16:27:14
Na Mssql 2000 kaip serveris, Msoffice 97 ir Win 2000 tai viskas, kas yra,
plius Crystal Reports. SharePointas gal ir ideja, bet platforma musu
nepatrauks, tiesa as jo niekad  gyvo ir nemaciau.

Duomenu srautai minimalus, dvieju - keturiu lenteliu uztektu, ir irasu
10.000 tikriausiai nevirsytu.

Tiesiog finansinius duomenis siuntineti excely mano akim ziurint neteisinga,
reiktu viska laikyt duombazej, ir vartotojai pasiimtu patys, ko jiems
reikia, ir istorija isliktu. Reiskia, ivedanciu duomenis butu kokiu 10-15
zmoniu, ir keletas traukianciu juos ataskaitoms

Su Crystal reports padaryciau statines ataskaitas, tik nesumastau, kaip
vartotojams geriau duomenis is bazes i exceli traukti. Nors kaip avarinis
variantas butu antikinis external data importas i exceli.