Tema: Re: In the year 2050
Autorius: Sail
Data: 2019-03-19 09:33:44
Kad pajusim silpniau, tai sutinku.

Bet kaip nepaisyk, kazkiek itakos vietinei situacijai tas vis vien tures.

Turkams pvz bus liudna del turistu srauto sumazejimo, ir t.t.

Pasaulis vis tik kuo toliau, tuo labiau suristas, ir koks nors Lehman
Brothers gali laisvai sugriauti ta dabartini pasaulio kortu nameli. Bet aciu
dievui ne Rusijos ekonomika turi tokia itaka.