Tema: Re: Ar musu du draugai pritaria?
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-13 12:41:45
stai kaip tamstai buvo atrasyta, tad atrasyta buvo ne del bucinio ar prezervatyvo. Ruse, sugebesi suvokt ?

Nustebciau, jeigu isties turi net du draugus. Kas galetu draugaut? Gal idiotas Bronco vienas ju? Kaip ne kaip okupantu pamirstas rusas esi. Galimai is 5 kolonos, besistengiantis patriotu apsimesti