Tema: Re: Niet analogov v mirie
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-03-04 22:42:23
imeciau linka-UK , kaip ir JAV su 0,8 masina greitkeliu galima vairuot.

Tai nezinau kas tu ten-pupulis ar siaip koks kvailys-kol kas nesimato jokio priezastinio rysiu tarp 0,86 promiles ir apgadinto tilto.
Kas nutiko del tu promiliu? Kapitonas erdveje nesiorentavo? Nespejo atbulinio begio ijungti? Nesusivoke kur plaukia? Susmuko apsivemes? Del 0,86?

Tiketina, kad promiles tikrino iskart i ivykio vieta atvyke vietiniai pareigunai. Nu ir?

Kodel tave pupuliu vadina? Pupulis tai tas, kuris turi ansvorio? O pupuliukas-tai jaunas pupulis?