Tema: Re: Putino mafija
Autorius: Lapinas
Data: 2019-02-28 21:24:51
Bled, juokas juokais, bet aš tą fylmą atžiūrėjau. 2 serijos po valandą.

Grįžti po darbo, mąstyt nei biškio nesinori - pervargęs. Insipili viskio
taurę, užsileidi fylmą ir taip pailsi smegenys, kad net KK2 neprilygsta.

Draugams iš gilios Rusijos tą papasakojau, tai žvengė susiriesdami ir
pranašavo, kad vatniku (taip, taip ir pas juos yra ta sąvoka, ir jie ją
žino, nors labiau naudoja запутинец) tapsiu.

Galima tą fylmą kasmet žiūrėt: Rusija padėjo visus pamatys ekonominiam ir
technologiniam šuoliui. Ir ta pasaka pas juos nuo 2012 metų, jie ją jau
mintinai žino ir atvirai tyčiojasi. Nu bet ir toliau ta pasaka sekama. Biški
nukrypo 2014, bet kai nukrypimas baigėsi grįžo prie jos.