Tema: Re: Visi skysto proto broliai vienykites
Autorius: KandysRomka
Data: 2019-02-23 20:48:57
As sitam newsgroup'e tik del to, kad jus su Gintu esat:) Pakeliat man
nuotaika. Jauciuosi kaip mazus suniukus erzindamas, nors pries tikrus
sunis (gyvunus) taip nesielgciau. Jei nebutu cia jusu dvieju, tai senai
buciau unsuscribe'ines si foruma. Jus cia esat vakarelio sielos, tik dar
nesuprantat savo tragizmo ir komines padeties.