Tema: Re: Ar tokiu atveju moralu uztaisyti AK47 ir saudyti i policija?
Autorius: Audrys
Data: 2019-02-19 21:53:56
tai kai net nesuvoki situacijos ir nesugebi issiaiskint - tai netriesk
pydere tvartelinis i eteri. OI tuo labiau nepezek apie politika - ryskiai ne
tavo kompetencijos lygis.

Parodyk nors viena mano post'a is uz anonymaizerio - nera tokiu, taip kad
vel apsitriochiniai, ozhy.

On 2019-02-19 19:22, Audrys wrote:
> tu pernelyg daunas net itart, kad ten ne mano post'as, o kazkieno is jusu
> nupezusiu tvarteliniu. Kalbekites tarpusavy ir nedvokit uz tvarto sienu.

Tai jūs ten patys aiškinkitės kas, iš kur, su kuo, iš kieno vonios
postus rašo. Aš tikrai nesiaiškinsiu kas ten iš jūsų, pupuliai, kokius
proxy, vpn naudoja, kad jūs kažkaip atskirti, nes man už tai nieka
pinigų nemoka.

Aš, pvz., niekur nesislepiu ir visada rašau iš savo IP ir visiems esu
lengvai ir teisingai identifikuojamas. Todėl pakanka jums ten ką nors
pavaryt mano niku, visi iškart mato, jog čia ne mano postas ir man net
aiškintis dėl postų nereikia, nes dažnai kiti njusų dalyviai pirmi tai
pastebi.

Akivaizdu, jog čia jūsų mada už visokių anonimaizerių slėptis. Taip kad,
ką patys užvirėt, tą patys ir srėbkit lopetomis, pupuliai :)