Tema: Re: 20-30 proc el. nergijos pagaminama
Autorius: Klumpius
Data: 2019-01-29 17:38:56
Elektra brangsta tam, kad pabrangimu piginti SDG dujas.

Tai vietiniu bandiugu daroma afera. Kodel visur bandoma pateikti, kad tai
yra norvegu terminalas. Ne, jis yra ofsoru bandiugu terminalas, o
norvegai tiesiog yra ju samdomi. Ispirkus terminala is bandiugu Lietuva
ir toliau samdys tuos pacius norvegus.
Ar kas uzdave klausima kokia butu terminalo kaina, jeigu Lietuva jo
nepirktu? Jis taptu nieko nevertu metalo lauzu, nes niekam pasaulyje jis
nereikalingas net uz 50 milijonu. Uz puse naujo terminalo kainos.

"R.Dargis: buvo padaryta klaida, atsisakant „Achemos” dalyvavimo dujų
terminalo projekte"
verslas.delfi.lt/energetika/rdargis-buvo-padaryta-klaida-atsisakant-
achemos-dalyvavimo-duju-terminalo-projekte.d?id=60103009
"Achema" išleido studijai dėl terminalo statybos 1 mln. su kapeikom litų,
valstybė, berods, išleido 30 mln. litų", - teigė R.Dargis.
"Achemos" skaičiavimais, terminalas turėjo kainuoti 600 mln. litų, tuo
tarpu valstybės prognozuojama kaina - 2 mlrd. 400 mln. litų.
"Achema" turėjo valdyti 20 proc., akcijų ir planavo į projektą investuoti
apie 300-400 mln. litų. Tačiau Specialiųjų tyrimų tarnybai (STT) pradėjus
ikiteisminį tyrimą dėl galimo valstybės tarnautojų piktnaudžiavimo
tarnyba, projektas buvo sustabdytas. TRIMS TUOMETINĖJE ŪKIO MINISTERIJOJE
DIRBUSIEMS IR BENDROVĖS KŪRIME DALYVAVUSIEMS PAREIGŪNAMS BUVO IŠKELTA
BAUDŽIAMOJI BYLA, KURIOS NAGRINĖJIMAS DAR NĖRA BAIGTAS.
Dabar SGD terminalo įstatymas numato, kad didieji dujų vartotojai iš
būsimojo SGD terminalo bei koncerno "Gazprom" privalės pirkti po 25 proc.
jiems būtino dujų kiekio. Vadinamajai "25 proc. taisyklei" labiausiai
priešinasi daugiausia dujų Lietuvoje suvartojanti "Achema", kuri jau yra
pasirašiusi ilgalaikę dujų pirkimo sutartį su "Gazprom", ...
-
Atsakomybes nebuvimas yra psichinio negalavimo simptomas.

"Valionis: Lietuva sulaužė Latvijai duotą pažadą ir ilgam sugadino
santykius"
delfi.lt/news/daily/lithuania/valionis-lietuva-sulauze-latvijai-duota-
pazada-ir-ilgam-sugadino-santykius.d?id=77214933#cxrecs_s
A. Valionis sako knygoje teigia, kad per Latvijos premjero Valdžio
Dombrovskio vizitą Lietuvoje 2009 metais „pavyko sutarti, kad elektros
jungtis į Švediją eis iš Klaipėdos, o mes mainais padėsime latviams gauti
iš ES maždaug 45 milijonus eurų jų vakarinės dalies elektros tinklams
sustiprinti ir drauge už Briuselio pinigus statysime bendrą regiono
suskystintų gamtinių dujų terminalą šalia Rygos“.
Situaciją kitaip pasakoja buvęs premjeras A. Kubilius: „Aš nežinau jokių
pažadų, neradau jų atėjęs į Vyriausybę 2008 metais, o latviai ir estai
kaip tik pasakė, kad jų valstybės, vyriausybės, nenori statyti terminalo“.
Lietuvai ėmus savarankiškai statyti terminalą Klaipėdoje, Latvijos
vyriausybė apkaltino Lietuvą žlugdant regioninį projektą. Vėliau Latvija
blokavo Lietuvos iniciatyvą, kad jau veikiantis Klaipėdos  (bent dvigubai
Lietuvos poreikius viršijantis) SGD terminalas būtų pripažintas
regioniniu projektu ir gautų ES finansavimą.
-
Kubilius atejo i valdzio 2008 metais ir negirdejo, kad 2009 metais
Latvijos valdzia buvo atvykusi i Lietuva kazko tartis? Kubiliau, gal
galetumete su Dargiu susiderinti koki suda malti?

"Energetikai: Klaipėdos SGD terminalas bus naudingas Lietuvai ir ateityje"
delfi.lt/verslas/energetika/energetikai-klaipedos-sgd-terminalas-bus-
naudingas-lietuvai-ir-ateityje.d?id=78465637
-
Marazmai tesiami. Kokiu tikslu? Kodel is norvegu reikia ispirkti, o is
lenku Mazeikiu Naftos ispirkti nereikia? Todel, kad terminalas isperkamas
ne is norvegu, o is vietiniu bandiugu.

"Putinas Kaliningrado srityje oficialiai atidarys SGD terminalą"
delfi.lt/verslas/energetika/putinas-kaliningrado-srityje-oficialiai-
atidarys-sgd-terminala.d?id=80042657#cxrecs_s
295 mln. JAV dolerių kainavusį, 1,5 mln. tonų metinio pajėgumo
plaukiojantį SGD terminalą Kaliningrado sričiai pastatė Pietų Korėjos
„Hyundai Heavy Industries“. Laivas į vandenį buvo nuleistas pernai sausį,
tačiau įvykus sprogimui jį bandant, užsakovui (koncernui „Gazprom“)
suremontuotas laivas buvo perduotas tik spalio pabaigoje.

"Lietuva apsisprendė: išsipirks SGD terminalą"
delfi.lt/verslas/energetika/lietuva-apsisprende-issipirks-sgd-terminala.d?
id=79893481&com=1&no=0&s=2
Valstybės valdoma „Klaipėdos nafta“ turėtų skolintis iki 308 mln. eurų.
-
Tai Skvernelio vyriausybes afera. Karbauskio kolkoznykams tik darzus
raveti, o ne seime rankytes kiloti. Naujas terminalas kainavo 220 mln.
eurų, o dabar jau rudijantis terminalas  pabrango daugiau kaip 2 kartus.
Kai Korejos laivu statykla antra toki terminala pastatytu uz 100-150
milijonu.
Lietuvoje pinigu daugiau, negu proto. Galetu i terminala - i 3 tokius
terminalus - investuoti Lietuvos pensijoniai fondai, pavyzdziui, o pelna
skirti busimoms senatves pensijoms. Vyriausybeje isitaise bandiugos gali
daug tokiu projektu prigalvoti, jeigu tik pensijiniai fondai imtu
investuoti Lietuvoje.
Tai kokia visgi ekspertu nustatyta terminalo kaina?

"SGD terminalo likimas: kainuotų 160 mln. eurų, bet būtų verta"
delfi.lt/verslas/energetika/sgd-terminalo-likimas-kainuotu-160-mln-euru-
bet-butu-verta.d?id=77671725#cxrecs_s
Nuomos sąnaudos siekia 25-35 mln. eurų per metus atsižvelgiant į tai,
kuriam laikotarpiui būtų pratęsta nuoma.
-
Bet ir i sia kaina Achema atsisako investuoti? Achema atsisako duju ar
siekia issigryninti kapitala, o gamykla perduoti bankroto
admininstratoriui?
Bet sutaris leidzia terminalo nuoma pratesti dar siulomais 20 metu, o
paskui ji Lietuva galetu gauti dykai kaip metalo lauza. Nereikes ir
pirkti.

"Pramonininkai žada atsisakyti dujų"
delfi.lt/verslas/energetika/pramonininkai-zada-atsisakyti-duju.d?
id=77576581
nuo „Achemos“ valios pradeda priklausyti daugybė dujų vartotojų. Jeigu
„Achema“ staiga bankrutuotų arba sugalvotų atsivežti amoniaką, užuot pati
jį gaminusi, pradėtų iš pusfabrikačių gaminti trąšas ir nebepirktų dujų,
likusiems vartotojams infrastruktūros išlaikymas padidėtų trigubai.
-
Kur tuomet Skvernelis des laiva? Atiduos susimoketi buitiniams
vartotojams.

"R. Kuodis apie skirtingus mokesčius dirbantiesiems: tai kas vyksta, yra
pornografija"
delfi.lt/verslas/verslas/r-kuodis-apie-skirtingus-mokescius-
dirbantiesiems-tai-kas-vyksta-yra-pornografija.d?id=75765015
Dėl SGD terminalo iš karto buvo aišku. Sprendimas būtų atsisakyti dujų,
kas realiai ir įvyko. Dabar iš esmės dujas naudoja tik „Achema“. Realiai
pastatėme milžinišką terminalą „Achemai“, kuri, aišku, šito neprašė.
Klausimas, o kaip išlaikyti? Jo pajėgumas 4 mlrd. kubinių metrų per
metus, nors atmetus „Achemą“ tuoj naudosime tik kelis šimtus milijonų.
-
Taigi buitiniai vartotojams tereikia tik apie 5% duju.
O ka daryti, kad Lietuvos baudziauninkai uz dujas moketu 3 kartus
brangiau ir to nezinotu? Tam pries 5 metus buvo organizuojama nauja afera
- ESO "reforma" - siekiant paslepti terminalo duju kaina elektros kainoje.
Po siu Nauju metu jau elektra brangsta 20%. Po sekanciu metu elektra
brangs dar 20% ir taip 3-4 kartus. Visi elektros vartotojai tokiu budu
apmokes terminalo eksplotacijos kaina.

"Seimas kitą savaitę spręs, ar pradėti Kubiliaus Vyriausybės veiklos
tyrimą"
delfi.lt/news/daily/lithuania/seimas-kita-savaite-spres-ar-pradeti-
kubiliaus-vyriausybes-veiklos-tyrima.d?id=77436049
-
O kodel netirti Skvernelio vyriausybas. Juk siandien terminala jau perka
Skvernelis su Karbauskio palaiminimu?

> uztat vatinuku dziaugsma prognozuot sugebu. Taigi cia yra daug
> krykstaujanciu, kai tik Lietuva pasiskolina lesų. Lukterkim ir
> paziuresim. Na, o kad elektra brangsta-ginco jau ir dabar neber.
>

> "KandysRomka" <neturiu@mailo.lt> schrieb im Newsbeitrag
sistemos-labai-svarbu-uztikrinti-savo-elektros-generavima.d?id=80229201