Tema: Re: kuris vatynką atidavėt?
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-25 21:11:45
tikrai? tu pvz tai net ipostint veikiancio linko nemoki.

o tuo metu kas netingejo - tas ir kale tas taburetes perkeliu aptrauktas.
Sudetingiausia tuo metu buvo pagamint pakankamai galinga ir pakankamai
lengva varikli.
ir beje, kodel su sparnais, ne originialios formos? pavoge klumpiai
konstrukcija .....

"tomasz"  wrote in message news:q2flhp$g1v$1@trimpas.omnitel.net...

jei ne rusosvinai vatnykai, gal butu ir isejes, ir net ne klumpes formos.

https://lt.wikipedia.org/wiki/Antanas_Gustaitis_(1898)

--

t.