Tema: Re: ?mon?s galvoja
Autorius: svyt
Data: 2019-01-20 10:44:21
visu pirma ne milijonas, lietuviu tik 100 000, visu antra, tai
 musu iskovota teise, tai ko nesinaudoti ir nevaryt padirbet ten
 kur geriau moka? kam lietuvai sitiek bemoksliu? pereinant is
 agrarines 3 pasaulio salies kur 80 proc uzsiima zemes ukiu i
 issivysciusiu kluba atsilaisvina didziulis kiekis paprastai
 neissilavinusiu zmoniu, jie ir sukure amerikas, australija.
mano alga per 30 metu pakilo 150 kartu, t.y vidutiniskai po 5
 kartus per metus, dideles dalies lietuviu taip pat. vidutinis
 atlyginimas sovietmeciu, rinkos kainomis buvo 20 usd per
 menesi.

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----