Tema:
Autorius: Klumpius
Data: 2019-01-17 17:59:49
Silpnaprociams simtaji kartu idedu galvosuki ir nuorodas kaip
suskaiciuoti uz kiek milijardu parduota mazeikiu nafta

„Vilniaus brigados“ metodai  jau praeitis: visuomenė net neįsivaizduoja,
kokia yra tikroji Lietuvos mafija"
delfi.lt/news/daily/education/vilniaus-brigados-metodai-jau-praeitis-
visuomene-net-neisivaizduoja-kokia-yra-tikroji-lietuvos-mafija.d?
id=77320333
Pavyzdžiui, paskleisdavo šmeižtą apie visiškai nekaltus žmones, kad jais
užsiimtų teisėsaugos pareigūnai ir žurnalistai. Taip būdavo nukreipiamas
dėmesys nuo iš tiesų kaltų.
-
Grineviciutes TV laidoje amerikonai eilini karta pareikalavo paskelti
derybu eigos medziaga, bet Paksas toje laidoje pareiske, kad medziaga
liks slapta. Kas joje slepiama?

„PKN Orlen" sulaukė bent 7 pasiūlymų dėl Mažeikių įmonės"
3w delfi.lt/news/economy/energetics/article.php?id=37699935
"Lenkijos koncernas įsigijo vienintelę Lietuvos naftos perdirbimo gamyklą
už 2,6 mlrd. JAV dolerių 2006 metais, bet dėl problemų su naftos tiekimu
pelnas iš šios investicijos iki šiol nepateisino lūkesčių."

"Vyriausybė perdavė lenkams likusias „Mažeikių naftos“ akcijas"
verslas.delfi.lt/archive/articl e.php?id=21903289
Vyriausybė perdavė koncernui 9,98 proc. akcijų. Už jas "Orlen" sumokėjo
284 965 467 JAV dolerius.
-
Butent sitos sumos ir pasigendama sekanciame straipsnyje

"G.Kirkilas: investavę pinigus už „Mažeikių naftą" uždirbome"
verslas.delfi.lt/archive/articl e.php?id=11919017
Lietuvos Vyriausybei už parduodamas naftos perdirbimo bendrovės akcijas
Lenkijos koncernas „PKN Orlen" gruodžio viduryje pervedė 851,829 mln.
dolerių.

Sudejus abu skaicius gauname, kad uz lenkams Kubiliaus parduotos 40%
gamyklos Kirkilas gavo 1,137 milijardai doleriu, kuriuos lengva ranka
issvaiste pries pat krize.

Gal galetu kas man paaiskinti kaip Kubilius sugebejo parduoti dovanota
gamykla lenkams ir Lietuvos biudzetas gauti daugiau kaip milijarda
doleriu.

Dar labiau stebetina kaip Kubilius is viso sugebejo parduoti gamykla,
kuri tiek neverta.

"Lenkai už Mažeikių įmonę nori 2 mlrd., bet girdi tik apie 750 mln.
dolerių"
verslas.delfi.lt/archive/article.php?id=36004383
-
Lenkai uz 99,98% Mazeikiu Naftos gamyklos sumokejo 2,855,365,401 doleri.
Tame tarpe lenkai i Lietuvos biudzeta pervede 1,137 milijardai doleriu.
Beje, lenkams 40% gamyklos pardave Kubilius, o bankini pavedima jau gavo
Kirkilas, kuri sekmingai issvaiste pries krize. Tokia buvo Lietuvos
rinkeju valia. Lygiai taip pat rinkejai pasielge kai Landzbergis pardave
pirmus 30% gamyklos. Taigi, Lietuvos rinkejas skiriasi nuo kitu zmoniu,
kad ant to pacio greblio lipa ir lipa.

Viljamsui, del Lukoilo chebros spaudimo, savo 30% gamyklos dali teko
parduoti Jukos. Jukos isigijo dar 30% gamyklos is tuo metu valdzioje
susodintos Lukoilo chebros ir ASMENISKAI is Brazausko. 30% gamyklos
kainuoja 851,829 mln. dolerių. Kaip sugebejo Brazauskas nusavinti tokia
pinigu suma? Vienintelis paaiskinimas butu tas, kad niekam neidomu, nes
visi ZINO, kad Brazauskas negalejo parduoti Lndzbergio jau dovanotos
gamyklos antra karta. Tuo metu buvo straipnis, kad Paleicikas atliko
Brazausko viesbucio rekonstrukcija uz 13 milijonu... Bet ir takart niekas
nesusidomejo is kur pas ukininka Brazauska tiek pinigu.

"Kas darosi su Lietuvos ekonomikos flagmanu?"
3w delfi.lt/verslas/verslas/kas-darosi-su-lietuvos-ekonomikos-flagmanu.d?
id=64528368
„Orlen Lietuva“ 2013 metų IV ketvirtį 120 mln. Lt nuostolis.
-
As is viso stebiuosi kaip galima parduoti gamykla, kuri dirba
nuostolingai. Tokios gamyklos uzdaromos ir priduodamos i metalo lauza. Ta
pati kalbejo savo laiku ir Lukoilas, kad uz VISA gamykla GAL sumoketu
VIENA lita.
O Paksas filme "Pilotas" isdidziai pareiskia kad gamyklos (is tikruju 30%
ir su milijardinemis Butinges skolomis) uz $170 milijonu neparduos. Beje,
tas pats Brazauskas sugebejo Butinges skolas isauginti nuo 40 milijonu
iki daugiau kaip milijardo, tiketina, ne be Lukoilo pagalbos.

> koke jus jautrus beretai. Apie MN pardavima uz 1USD nesnekate, apie paxa
> nesnekate, apie Usa ir Kedi nesnekate, apie skola, apie Klaimeda apie
> pusle. Jums tik padavaj Yakutsko shudu skulpturas ir Sverdlovsko
> fekalostalaktitu architektura. Nu koke jus debiliukai, a nea? Jums
> patems uz save ne geda?

Audrys