Tema: Re: Grazus skaiciai SGD
Autorius: Klumpius
Data: 2019-01-15 17:51:01
Na cia labai plati tema kaip burliokai moksla daro

"Išdrįso apsilankyti sovietų apleistoje saloje: kartu keliavęs ekspertas
mane mirtinai išgąsdino"
delfi.lt/news/daily/world/isdriso-apsilankyti-sovietu-apleistoje-saloje-
kartu-keliaves-ekspertas-mane-mirtinai-isgasdino.d?id=79111965

Rimas B 2019-01-01 12:04
Tai įprasta Rusijoje, kad Amerika skyrė 6 milijardus dolerių
nukenksminimui... Taip bandymai buvo vykdomi ir JAV ir GB. Tačiau net čia
aprašyta, kad jie savo bazes neutralizavo. Rusija prisistačiusi Šiaurės
jūros zonoje atominių laivų- jų nesugeba utilizuoti. Tačiau įdomi ir
Rusijos pozicija. Štai Suomija ir Vokietija skyrė lėšų Sankt- Peterburgo
nutekamųjų vandenų išvalymui. Jau buvo pastatyta didžioji dalis valymo
įrengimų išleista keli milijardai. Įrenginiai bent po metų turėjo būti
baigti ir jie sugebėtų išvalyti visas nuotekas. Kai Vakarai paskelbė
embargą valymo įrenginiams tai negaliojo. Tačiau Rusija paskelbė
kontrembargą ir uždraudė baigti statybas. Taigi tokia politika. Nesvarbu,
kad didžiausias nuodas Petrogrado žmonėms, svarbiausia, kad per Suomijos
įlanką nuodys ir Baltijos jūrą, o tuo pačiu ir tuos prakeiktus
kapitalistus.
2016 m per Rusijos TV parodė kaip Kurčiatovo instituto vadovas M.Kovalčuk
parodė komplekso Saida Guba nuotraukas ir raportavo apie pasiekimus
likviduojant branduolinį palikimą Šiaurės vakarų Rusijoje. Ir ne žodžiu
neužsiminė, kad tai Vokietija finansavo (išleido) 600 mil.,o po to dar
300 mil. eurų. Jis "nutylėjo", kad visa technologija, metodika, logistika
buvo vokiška. Taigi Rusija nuolat skundžiasi, kad išardyti, pašalinti,
utilizuoti atominių pov. laivų negali nes nėra tam pinigų. Tačiau naujoms
raketoms, pov. laivams, branduolinei ginkluotei pinigų atsiranda. Der
spiegel primena, kad šiuolaikinis povandeninis laivas kainuoja apie du
milijardus eurų.