Tema: Re: Bye bye gazpromui
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-12 23:07:29
vis, senbezda, man i tevus bandai isitrint? pensijos maza, ane? prasyk
ozhio, kad personaline duotu.

kaliningrado skirtumas, kad transportuos savo dujas ir sutaupydami ant
tranzito per debilu teritorija ir papildomos islaidos lieka viduje salies.
Tuo tarpu kai skysto proto brolija perka ne tik kad brangesni transportavima
bet ir brangesnes dujas ir papildomai atiduomi pinigus i uzsieni

"mishkin"  wrote in message news:q1dj2b$331$1@trimpas.omnitel.net...

O portiankes su savo pusle karaliauciuje jau tipo protingi? Ar ta pusle
gal kitokia, gal deimantais papuosta, o gal ji dujas pati gamina, ir
todel kitokia? Kaip cia iseina, mano sunau?