Tema: Re: Pamirso nutinkuot
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-12 13:26:45
1. kodel boba filmuoja nakti, kai nera zmoniu? ar tik ne pati daze?
2. objektas filmuojamas irgi be bendro vaizdo, isrodo, kad tai kazkoks
ziemos statinys is sniego, nes plokstumos suformuotos. Kodel gi tokiu
atveju, ne pabalint pvz kreida?

3. klumpiai durniausi pasaulio zvirialiai.

"arunazz"  wrote in message news:q1cetr$b47$1@trimpas.omnitel.net...

kodel turiu aiskint? Na, jei taip idomu, tai pastebejau eidamas per
nuorodas, bet faktas nuo to neisnyks. "Potiomkino kaimo" sindromas rassiejos
neapleidzia, liga vis labiau progresuoja.