Tema: Re: china vs portiankes
Autorius: Audrys
Data: 2019-01-06 22:39:12
koks tu reiksmingas :D:D beveik kaip unitazo sepetys

On 2019-01-06 21:59, Audrys wrote:
> Manai tu cia nezinomas kaip pezalu meistras?

Manau, jog nežinomas. Aš o.politics žinomas kaip gintasasų ir audrysasų
trolintojas, kurie paskui labai nervinasi, mano niką vagia, laiškus
visokius siuntinėja, kituose visai ne į temą tryduose apie Bronco vis
nepamiršta užsiminti ir mane juokina :) Žodžiu, aš čia jūs trolinu kai
netingiu ir to neslepiu, nes tokiems šūdžiams kaip jūs taip ir reikia :P

p.s. mačiau Senukuose akciją vonios putoms, paskubėk :]