Tema: Re: Slysh ebonya
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-26 17:47:06
On 2018-12-26 16:34, Idomybiu Siurbele wrote:
> rimtu veidu saugumieciai ir kt. aiskina, kad viesa informacija galim
> platinti ir su shpijoniniais nedorais ketinimais.

Taip. Verbuojant iškart niekas neprašo perduoti didžiausias verbuojamam
asmeniui prieinamas paslaptis. Pirmas reikalas, reikia jį "pasodinti ant
kabliuko" ir tam tinka net viešai prieinama informacija ir reguliarus
jos perdavimas.

Toks asmuo ją surenka, perduoda, gal net spėja pagalvoti - "ot, loxai
tie kgbešnikai/grušnikai, atsipirkau kažkokį Š perdavęs ir dar man
sumokėjo! :]", o iš tikro durnas tik jis pats, o ne jie loxai, nes jam
jau psio, jis užverbuotas ir yra užfiksuotas informacijos perdavimo
faktas. Ir kai ateis laikas, jam lieps perduoti realią info, pvz.
sudarančią valstybės paslaptį, kitaip... na pats supranti...

Žmogus įsukamas į šituos reikalus palaipsniui iki pat to momento, kai
jam jau nebėra kur trauktis. Ir pagauti tokį asmenį geriausia pačioje
pradžioje, kol jis dar nieko rimto neperdavė. Bet, aišku, dundukai rėks
- "už ką jį suėmė, perdavė TIK viešą info!!!".

Jei trumpai, ji suėmė už tai, jog jis užverbuotas priešiškos valstybės
žvalgybos ir jau dirba jai, o ne už kažkokią konkrečią perduotą paslaptį.