Tema: Re: aciu breznevui uz mano laiminga vaikyste
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-12-17 13:04:55
Rusai sustabdė i krosni riedancius karucius su lavonais. Ir toks vatinis kaip tu, suabejoji, kad tie lavonai butu pasieke paskirties vieta, jei ne rusai? Mirties fabrikai, veike iki pat tol, kol rusai pro vartus neivaziavo, tamstai per menkas irodymas, kaip viskas toliau butu buve, jei ne ruskiai?

Retos kokybes vata turi tarp ausu :)  Laikyk burna uzciaupta, kad nesudregtu