Tema: Re: Po kam elfai dabar?
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-12-15 23:00:12
"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadezee@takas.lt> wrote in message
news:pv3du2$oh4$1@trimpas.omnitel.net...
> ka jus daunai galit pasakyt apie mano ateiti, jei net apie mano praeiti
> jau koki 10 variantu pripezejot

kad auges kacap-vatkinej aplinkoj tai galima teigt su 99% tikslumu. tiesiog
tam tikras stilius ir kartais islendancios specifines klaidos ta isduoda
labiau nei noretum, o tai jau visai nemazai, sutik. plius, tavo rasomos
mintys prie tos subtilios gramatines smarves per daug idealiai dera, to
nesuklastosi. na cia kai mintys buna "gilesnes" nei tik apie tavo megstamus
sudus. nors visa tai gal ir nieko gero, bet esi pakankamai grynakraujis
egzempliorius tyrimams, tiek pasakyti tikrai galima. nes pavyzdziui kokio
nors gyntaso sudetyje sintetines vatos yra kur kas daugiau negu naturalios,
nors ir abu is vatos.