Tema: Re: Janukovicius
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-12-13 11:09:10
na tai ir pradek pasakotis, suzinosi ka tas reiskia, o ir man bus lengviau susiorientuoti ko tamstai norisi.

Kokia vatos rusis tamstai tarp ausu? Kada atsirado? Ar pas seneli jau buvo? Ar kinta vatos rusis is kartos i karta? Gal pas seneli buvo rusiska, o pas pati jau "pagaminta EU"?  man labai idomu tavo gimines medzio ypatumai, galetum jau ir pasipasakoti. ar tikrai niekaip?