Tema: Re: iskonno litovskie zemli
Autorius: mishkin
Data: 2018-12-13 10:48:08
Oi mano sunau, jei kur emigruoti, tai tik i rusija!! Ten kepti karveliai
i burna patys skrenda, ten vynas kriokliais liejasi, ten auksiniai namai
sidabriniais stogais, visi po nuosava BTRa gauna i darba vazineti!!
Gyvenime i slyksciai sterilia geiropa nevaziuociau-ten net duobiu ner
keliuose! Tikras iskrypimas!