Tema: Re: o šitą pilotą reikėjo pakart
Autorius: Tomas
Data: 2018-12-02 12:16:05
Tuo metu buvo 2005-ieji, balandeli tu mano. Huilo dar nebuvo taip stipriai koju apshiles, taip ereliu nekvepavo,.ir rusijos pederacija tokiu uzhmoju nedemonstravo, kokius pradejo 2014-ais. Ir visi zhiurejo i ta sushke atlaidziai, kaip i kaimynu vaiko kamuoliuka, atskridusi per tvora. Lai paskraido dabar, galesi ivertint NATO lektuvu funkcija.