Tema: Re: Ar jau pribrendome karui?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-11-13 21:47:45
Ponai pomu nezudo. Galvas guldo ju baudziauninkai.

"L. Kasčiūnas: dabartinė Lenkijos valdžia  labai naudinga Lietuvai"
delfi.lt/news/daily/lithuania/l-kasciunas-dabartine-lenkijos-valdzia-
labai-naudinga-lietuvai.d?id=70033260
teko kalbėtis su artimais J. Kaczynskiui žmonėmis, bendravome draugiškoje
atmosferoje. Buvo kalbama apie tam tikrus žingsnius bandant suartinti
Lietuvą ir Lenkiją, tai buvo pasakyta taip: jeigu prie derybų stalo
nedalyvaus Valdemaro Tomaševskio rinkimų akcija, toks pokalbis negali
vykti.

"Varšuvoje  slaptas S.Skvernelio ir J.Kaczynskio susitikimas"
delfi.lt/news/daily/lithuania/varsuvoje-slaptas-sskvernelio-ir-
jkaczynskio-susitikimas.d?id=75666373
įteisinti originalią pavardžių rašybą pagal lenkų kalbos taisykles asmens
dokumentuose.
-
ir Lenkijos pilietybe

nezinantis 2018-08-03 15:30
Ko norėti, jei Nepriklausomos Lietuvos Respublikos premjeras Skvernelis
žurnalistų paklaustas gužčiojo pečiais ir sakė negirdėjęs , kad Lenkija
buvo okupavusi Vilnių, ir vos pakliuvęs į valdžią ėmėsi pirmo darbo
rinkti parašus dėl lenkiško raidyno įvedimo Lietuvai.Tas žmogus rimtu
veidu ruošiasi būti prezidentu, gal įtakojamas ir savo lenkės žmonos,
kuri nors ir pasirinko vyro pavardę, bet susilenkino pasivadindama
Skvernel ?

"V. Pranckietis: dėl koalicijos būtų deramasi tik su LLRA-KŠS frakcija, ne
V. Tomaševskiu"
delfi.lt/news/daily/lithuania/v-pranckietis-del-koalicijos-butu-deramasi-
tik-su-llra-kss-frakcija-ne-v-tomasevskiu.d?id=76152637
-
Dar vienas uzpakali tepa vazelinu

Siandien Lietuva man primena durniu ligonine, kurioje pacientams leista
rinkti sau gydytojus is savo paciu tarpo.

"pirmos nakties teisė nekaltybė, atiduota ponui"
Skirtingų socialinių grupių ir klasių žmones skyrė gili bedugnė.
Valstiečiai į didikus žiūrėjo su didele pagarba ir keliaklupsčiavo prieš
juos. Todėl ir jaunikiui garbės reikalas buvo savo jaunamarte pasidalinti
su kilmingo kraujo turinčiu didiku. Jam sukeltų kur kas didesnę baimę,
jeigu grafas imtų ir atsisakytų šios savo teisės. Tai užtrauktų didžiulę
gėdą tiek jaunam vyrui, tiek ir jo žmonai.
-
Gal ir Svernelis Varsuvoje prase Kacinskio, kad pamyletu jo zmona. Tuomet
Skvernelio (zmonos) palikuonys turetu lenkisko kraujo kuriamoje misrunu
autonomijoje.

"E. Jovaiša. Nekurkime diskriminacijos piliečių pasuose"
delfi.lt/news/ringas/politics/e-jovaisa-nekurkime-diskriminacijos-
pilieciu-pasuose.d?id=74843660
A. Kubiliaus siūlymas rašyti kitomis kalbomis vietoje valstybinės kalbos
prieštarautų Konstitucijai; Vakarų šalių praktikai; Europos žmogaus
teisių teismo išaiškinimams; daugumos Lietuvos piliečių valiai. Toks
sprendimas siaurintų valstybinės kalbos vartojimo erdvę, keltų Rusijos
reikalavimų grėsmę Latvijai (latviai dėl to mus ne kartą įspėjo,
prašydami solidarumo), įteisintų Vilniaus krašto gyventojų tautinę sudėtį
keitusių okupacijų padarinius.
-
Kai lietuviai nuspres dalinti keliagubas pilietybes tuomet kokias
pilietuybes pasirinks Dusanskiene, Solanex, Krokyko, Ergo Dar,
Pirtininkas, tovaryscius, Tomasevskis, Kubilius, Pranskietis, Skvernelis,
Pavilionis, liberalai ir t.t.

"D. Jauniškis: perspėdamas dėl išskirtinių teisių lenkams VSD kalbėjo
apie separatizmo pavojų"
delfi.lt/news/daily/lithuania/d-jaunis kis-perspedamas-del-isskirtiniu-
teisiu- lenkams-vsd-kalbejo-apie-separatizmo-pa voju.d?id=74241924