Tema: Re: Suomiai ir Rusija
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-11-09 22:49:56
Laize

"V.Adamkus pripažįsta prezidento kadencijos metais patyręs šantažą"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/vadamkus-pripazista-prezidento-
kadencijos-metais-patyres-santaza.d?id=48947138

storas, 2011 08 26 09:28
Adamkaus agonija... Jei 1998m butu si zmogu izoliave nuo visuomenes,
dabar butu visiems geriau.. Dziugina bent tai, kad matosi koks
nelaimingas tai zmogus. Visas gyvenimas ne toms vertybems paskirtas,
bando kazlaip pasiteisinti, kazka meluoti. Tegu. Neduok Dieve tokio
gyvenimo saulelydzio. Nuo saves gi nepabegsi..

Nagi 2012-10-07 18:30
Na kad lenkas šneka daugiskaitoje "tautinės mažumos" manęs jau nestebina,
bet stebina kas kitkas, kad Lietuva turėjo tokį nemokšą ir parsidavėlį
prezidentą, koks buvo V Adamkus, kuris Lietuvą norėjo paversti visiška
Lenkijos dalimi, pririšti ją prie Lenkijos labiau ir tvirčiau ir už
Liublino Uniją pasirašyta tarp Lenkijos ir Lietuvos 1569 metais Lenkijos
didikų iniciatyva prieš tai atsiplėšiant lenkams didelę gabalą lietuviškų
žemių Ukrainoje.. Lietuvoje nėra lenkiškos tautinės mažumos ir niekada
jos nebuvo, nes Lietuva neturi okupavusi ne gabalėlio lenkiškų žemių.
Visai kitas dalykas Punske, Seiniuose, Suvalkuose, ten nuo amžių buvo
lietuviškos žemės ir jos visada priklausė Lietuvai, jas lenkai iš
lietuvių atplėšė tik 1920 metais, kai buvo sulaužyta Suvalkų sutartis.
Jei prezidentai dirbtų Lietuvai, apie tai jie turėtų kalbėtis su Lenkiją
ir lenkais, o nelįsti be muilo pastoviai lenkams į tam tikrą vietą. Pone
prezidente, tiksliau buvęs prezidente ir ačiū Dievui kad esate buvęs,
atrodo kad jau daugiau juo niekada nebūsite, šitaip būs žymiai geriau
Lietuvai, kodėl jus norite mus lietuvius ir Lietuvą įtraukti į Lenkijos
avantiūras, jų daromas Ukrainoje ir Baltarusijoje, padėdami lenkams ten
įsitvirtinti, mes tik padedame Lenkijai atgaivinti lenkiškąjį panslavizmą
nuo kurio labai smarkiai buvo nukentėjusi ir Lietuva. Nejaugi jus šio
reikalo pusės nematote iki šiol,o gal apsimetate nematantis, jei jūs
turite tokius norus kaip lietuvių kalbos visišką sunaikinimą įvedant į
Lietuvą dvikalbystę ir sunaikinant lietuvišką raštą.. Jeigu Lenkija
pasiektų savo grobuoniškų tikslų Ukrainoje ar Baltarusijoje, ji Lietuvą
iš karto kaip "sąjungininkę' pamirš. Mes Lenkijai liktume tik kaip kelios
kol kas nelenkiškos vaivadijos visoje "Didžiosios Lenkijos" imperijoje.
Tokie planai yra kuriami dabartinėje Lenkijoje, nuo jūros iki jūros
imperija valdoma iš Varšuvos, na ir žinoma visur su privaloma lenkų
kalba. Čia jau ne mano išmislai, pavartykite lenkiškus interneto poralus
ir pamatysite kaip yra garbinamas ten didžiavalstybinis lenkiškasis
šovinizmas. Gaila kad mūsų žiniasklaidai apie tai beveik nieko nerašo,
net toks "patriotinis" tinklapis kaip alkas. lt ir tas tyli, matomai visi
jie pritaria Lenkijos naciams, lenkiškos imperijos sukūrimu. Turėtumei
pasimokyti iš istorijos prezidente, kiek daug Lietuva patyrė apgavysčių
iš lenkų. Lietuva tai patyrė daug kartų ir nuosavu kailiu. Jei ir megzti
draugystės tiltus su Ukraina ir Baltarusiją, tai tik tiesiogiai su tomis
valstybėmis, be tų pamišėlių lenkų, tikrai tai daryti be Lenkijos reikia.
Taip Lietuvai saugiau būs ir mumis labiau pasitikės ukrainiečiai ir
baltarusiai. Manau kad lietuviai niekada ukrainiečiams ar baltarusiams
nedalintų lietuviškos kortos, kaip ją dabar Lenkija dalija "lenko kortą"
kresams, atmink kad visi dabartiniai lenkai mano, kad tai jų buvusios
Lenkijos žemės, laikinai atitekusios "okupantams". Tokią revanšistinę
politiką vykdo dabartiniai Lenkijos politikai, taip elgesį Lenkijos
naciai ir jų užsienio reikalų ministras R Sikorskis. Tai ar vertą
Lietuvai jungtis į tokia vasališka "draugystę" su Lenkija. Šitokia
draugystė gali liūdnai baigtis, kai kraujo ištroškusi hiena sumanys jo
atsigerti, ji bet kurią sekundę gali pulti ir sudraskyti į gabalus.
Lietuvos kelias yra į Vakarus per Skandinaviją ir Jungtinę Karalystę, tik
jokiu būdu ne per tuos chamus ir nacius lenkus. Gerai kad valdžioje
neliko adamkizmo dvasios ir jo tapkių.