Tema: Re: Re:Kas per stebuklas
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-10-29 20:02:37
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:pr74b5$bkn$1@trimpas.omnitel.net...
> Ar man veidenasi, Ukraina taiki salis, nezudo savo pilieciu Donecka
> apsaudydama? Juk aiskiai pasake-70 proc . kovojanciu pries Kijevo mestas
> pajegas, yra VIETINIAI.  Tai pries savus (dauguma) kovoja?

is anksto planuojant, turint laiko ir noro, o ypac kai salis pazeidziama,
tokiu "pilieciu" galima privezti/uzveisti bet kurioje salyje. ka darytum
jeigu pas tave spinteleje daugel metu gyventu tarakonai parazitai, o
dezinfekcinems priemonems sutaupytum tik po 10 metu? eitum su jais tartis?
net jei jie spjaudytu i tavo konstitucija? pilieciai turi ir pareigas, ir
tai ne tik mokesciu mokejimas bei uzgyventas pasas.