Tema: Re: Isvaduotojai 3
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-10-18 21:35:17
Siandienh as pradedu mahyti, kad pogromu Lietuvoje  nebuvo. Buvo grazinta
skola galvazudziams

"Ramūnas Bogdanas. Kolaborantas. Kolaborantas?"
delfi.lt/news/ringas/lit/ramunas-bogdanas-kolaborantas-kolaborantas.d?
id=79141869
Iškart po karo (Prancuzijoje) be teismo buvo nužudyta dešimtys tūkstančių,
o areštuoti ir teisti net 126 000. Iš jų apie 40 000 nuteisti kalėti,
6000 paskirta mirties bausmė

Kastytis Stalioraitis 2018-09-22 22:53
Įdomu būtų pasirausti Lietuvos žydų bendruomenės pirmininkės Fainos
Kukliansky (buvusios Kuklianskytės) paskutinių sovietmečio metų
biografijoje. Man ji įsiminė, kaip "Bananų baliaus" organizatorių Vilniuje
1988 m. rugsėjo 28 d. (greitai 30-tosios metinės) gynėja sovietinėje
prokuratūroje per TV. Tad kam jau kalbėti apie kolaboravimą, tai tik ne
jai.

"Istorijos vėtroms blaškant: okupacijų vaizdai ir emigracijos negandos
dr.R.Šomkaitės akimis"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/istorijos-vetroms-blaskant-okupaciju-
vaizdai-ir-emigracijos-negandos-drrsomkaites-akimis.d?id=49244208
Svarbiausias valdžios vietas užėmė žydai. Jų jaunimas tučtuojau įsirašė į
komjaunuolius. Ėmė garbinti Staliną, komunistų valdžią, kurti
komunistinius eilėraščius ir pan.
-Kas vyko pirmosiomis karo dienomis?
Prasidėjo žudynės. Komunistai ėmė žudyti jaunus gimnazistus. Jie visi
buvo žiauriai nukankinti.
-Ar sukilimo dienomis nebuvo priešingos reakcijos?
Mūsų klasėje buvo komjaunuolė Elena Nistelytė. Ją partizanai sušaudė. Kai
buvo duotas paskutinis žodis, ji pasakė: „Tegyvuoja tėvas Stalinas!“.

copys, 2011 10 13 03:18
Nutrinta ta melo plokstele apie lietuvius zydsaudzius, jei is viso buvo
nuteista SSSR, Vokietijos ir JAV teismuose 86 lietuviai, teismu trijose
salyse pripazinti kaltais zydu zudymu. Kodel P.Matiukas, suimtas zydu
NKVD darbuotoju, ju tardytas, ju susaudytas Pravieniskese, islipo is
duobes ir savanoriskai nuejo saudyti zydu, po karo teisiamas 1962 m.,
paklaustas, kodel saude zmones, atsake : ''As zmoniu nesaudziau, saudziau
zydus''. Gal jis buvo zydobolsevizmo auka ? Gal jam atleistina zydu
saudymas, po patirtu kanciu nuo zydobolseviku ? Stai Arad-Rudnicki ginamas
net nuo itarimu del lietuviu genocido Bakaloriskiu kaime, nes buvo pabeges
is geto, alkanas gyveno su kitais zydais Rudninku miske ir jam yra
atleistinas lietuviu zudymas, bent taip aiskina Donskis. Kodel dvigubi
standartai - vieni zydui, kiti lietuviui ?

„Aktyviai šaudė komunistus, o tie komunistai dažnai buvo žydai“, sakė E.
Zuroffas.
-
Zurofas - rasistas. Jis reikalauja is galvazudziu tarpo isskirti zydus.
Lietuviams reikia ne mojuoti kumsciais, o uzmirsti, kad lietuviai saude
zydus. Lietuviai saude galvazudzius. Tai lenkai saude zydus, nes ten
galvazudziai nesiautejo. Nors nezinau, gal ir ten rusu okupuotoje zonoje
ir siaute. Osvencimas rusu ar vokieciu okupuotoje zonoje buvo?

Kuosa 2016-09-11 11:15 IP: 5.20.108.42
Papasakosiu ir aš ką girdėjau iš savo senelių. Tai buvo dar prieš
vokiečių užpuolimą. Žydės kaime kalbėdamos, bent jau mano senelei, be
pykčio sakydavo "mes jūsų žarnas tvoromis karstysime". Netikėti savo
senele negaliu, nes ji buvo labai paprasta, pagarbi moteris. Amžiną jai
atilsį.

Gediminas Bukauskas 2018-09-24 11:35
Kaune žydų namai karo metu tušti nestovėjo. Atėję vaduotojai, be jokių
ceremonijų, išgrūdo tų namų gyventojus ir apgyvendino ten partinę
nomenklatūrą. Dažniausiai tai vėlgi buvo žydai, kurie vėliau išvažiavo į
Izraelį. Atstatant nuosavybę, žydiškų butų privatizuoti neleido, Izraelio
piliečiai pabandė atstatyti nuosavybės dokumentus, tačiau gerai papurčius
dokumentaciją, paaiškėja, kad jie taip pat nėra tikrieji savininkai.

"K. Škirpa: nepriklausomybės gelbėtojas ar nusikaltėlis žmonijai?"
delfi.lt/news/daily/lithuania/k-skirpa-nepriklausomybes-gelbetojas-ar-
nusikaltelis-zmonijai.d?id=74785430
-
Straipsnyje rasoma viena, o ideto dokumento nuotraukoje skaitome kitka:
Artėjant išsilaisvinimo valandai iš sovietiškai-komunistinio teroro ir
žydijos išnaudojimo, reikia visomis įmanomomis priemonėmis suintensyvinti
aktyvistų sąjudžio veikimą Lietuvoje... priversti visus žydus bėgti iš
Lietuvos drauge su raudonaisiais rusais.
pora savaičių prieš rusų-vokiečių karo pradžią buvo paleistas
atsišaukimas, nukreiptas specialiai prieš žydus... įspėti, kad būtų jų
pačių gyvybės gelbėimo sumetimais tiksliau iš anksto arba nors kartu su
rusų raudonąja armija iš Lietuvos pasitraukti.
Manęs nešokuoja nei įspėimas žydams, nes tie parazitai parodė kas jie
tėra buvę net tokiame krašte kaip Lietuva, kur niekas jiems nekliudė
gyventi ir pogromų nedarė... galėjo gyventi pas mus nuošaliai, bet jie
panoro kištis į mūsų gyvenimą, tad tegu žino, kad jie pasidarė mūsų
neprieteliai ir kenkėjai. Čia nėra jokio antisemitizmo, o tik apsigynimo
priemonė prieš elementą, kurs naudojasi svetima jėga savo parazitiškoms
savanaudiškoms vakchanalijoms išdarinėti... atsisėstų ant areštuoto
kunigo ir tyčiotųsi tuo būdu iš visos lietuvių tautos... komisoriautų ir
savo rusiškumą skleistų?

(2008-07-20 19:21) Prusijos gyventoju sunaikinimas pradetas samoningai I.
Ciarniachovskiui ir I Erenburgui pradejus masiska psichologine ataka
pries krasto gyventojus. Kodel butent zydai buvo siu genocidiniu veiksmu,
panaudojant Raudonaja Armija, iniciatoriai? I tai turi duoti atsakyma
istorikai. Ne paslaptis, kad apie Prusijos gyventoju sunaikinima ir
isstumima is krasto siuo metu tyli visi. YRA DUOMENU, KAD SOVIETINIAI
ZYDAI TIKEJOSI, KAD STALINAS JIEMS PAKEIS BIRBIDZANA I PRUSIJA, JEI JOJE
NELIKS GYVENTOJU.
-
O kas apsigyvendavo isveztu i Sibira lietuviu namuose?

"Generolo Vėtros anūkė metė baisius kaltinimus seneliui ir Lietuvai: kas
slepia tiesą?"
delfi.lt/news/daily/demaskuok/generolo-vetros-anuke-mete-baisius-
kaltinimus-seneliui-ir-lietuvai-kas-slepia-tiesa.d?id=78591343
Lietuvos žydų bendruomenės pirmininkės Faina Kukliansky teigimu „žydų
varymas į getus ar bet koks kitas „izoliavimas“ arba „su izoliavimu
susijusių reikalų tvarkymas“ ir yra žydų naikinimas“.
-
Zydiskai skaiciuojant varymas i kolukius irgi yra lietuviu tautos
naikinimas? 3 milijonai lietuviu.

Rimas B 2017-10-14 12:34 IP: 78.31.188.132
O kodėl nepradėti santykių gerinimo pav. įvykdant 2007m. Lenkijos
valdžios prašymą su kaltinančiais įrodymais, kad Lietuva ištirtų Kaniūkų
kaimo žudynes? Mat tarpukariu Kaniūkai priklausė Lenkijai ir jų
gyventojai buvo Lenkijos piliečiai(bent taip akcentavo Lenkija). Kadangi
Kaniūkus išskerdė raudonųjų žydų partizanai, buvo rengiamasi apklausti
dar gyvus liudininkus žydus tebegyvenančius Lietuvoje tačiau net ne kaip
kaltininkus, o kaip liudininkus, nes net byla prieš juos nebuvo iškelta.
Vakarų žydai sureagavo tiesiog isteriškai. 1. Kaip tie antisemitai
lietuviai drįsta įtarinėti žydų elgesį. 2. Tie ūkininkai , kurie buvo
žydų partizanų nužudyti, to ir nusipelnė(nors gynė tik save ir savuosius)
Lietuvos valdžia kapituliavo. Tai buvo Lietuvos fiasco. Teisybė buvo
apversta aukštyn kojom.

"Lietuvos ambasadorė: Londone lietuvių yra daugiau nei Klaipėdoje"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-ambasadore-londone-lietuviu-yra-
daugiau-nei-klaipedoje.d?id=75228310
Izraelyje lietuvių kilmės žmonių apie 250 tūkstančių  tai yra Lietuvos
žydai. Pagal įstatymus jie gali turėti ir Izraelio, ir Lietuvos
pilietybes.
-
Ar tai tie, kurius Skirpa ir Vetra isgelbejo? Bet daugiausiai isgelbetu
Lietuvos zydu gyvena PAR ir JAV.

Pamąstymui 2015-02-05 11:21 IP: 78.60.77.220
NKVD kariuomenė 1944-1945 m. laikotarpiu Lietuvoje sudegino daugiau kaip
50 kaimų...
-
Gal galetumete nurodyti nors viena zyda, isgelbejusi lietuvi?

tikras lietuvis 2017-12-17 14:58 IP: 78.57.174.35
Išniekino palaikus Raudonosios armijos generaliniam štabui per Antrąjį
pasaulinį karą pavaldžios „Vilniaus brigados“ (nepainioti su to paties
pavadinimo kriminaline gauja, vadovaujama pusiau žydo Boriso Dekanidzės,
siautusia Lietuvos sostinėje 19901993 metais) „Už pergalę“ būrio
„kovotojas“ Pavelas Bagrianskis (po karo pasivadino Paulu Bagriansky),
kurio atsiminimai apie Kaniūkus 1988 m. gruodį buvo atspausdinti Tel
Avivo Partizanų ir specialiosios paskirties kovotojų muziejaus leidinyje
„Pirsumim. Publications of the Museum of the Combatants and Partisans“,
plačiau papasakojo, kaip žydai baudėjai elgėsi po „kovinės operacijos“:
„Miško pievelėje pusračiu buvo suguldyti nuogi šešių Kaniūkų kaimo moterų
ir dviejų vyrų lavonai. Švietė mėnesiena. Partizanai įniko šaudyti
lavonams į tarpkojus. Kai kulka pataikydavo į nervą, lavonas sudrebėdavo
lyg gyvas. Moterų palaikai „šokdavo“ smarkiau ir ilgiau negu vyrų“.
P. Bagrianskis užsiminė, kad su nužudytųjų palaikais linksminosi visi
„Vilniaus brigados“ galvažudžiai. Brigadai priklausė ir „Keršytojo“
būrys, kurio narė buvo F. Jocheles  Brancovskaja.
Istorikas Rimantas Zizas apskaičiavo, kad Rūdninkų girioje, iš kurios į
Kaniūkus atsėlino žudikai, 1944 m. liepą siautėjo 11 Maskvos įsakymus
vykdžiusių gaujų, apie 1200 diversantų. Nors jie save vadino ,,Lietuvos
partizanais“, lietuvių komunistų tose gaujose buvo vienetai. Brigadų,
būrių branduolį sudarė žydai.

tikras lietuvis 2017-12-17 14:54 IP: 78.57.174.35
Izraelis žudiko neišdavė
Didžiausiu sadistu vis dėlto buvo laikomas Sventochlovicių lagerio
komendantas Salomonas Morelis, pavaldinių net pramintas Psichu. Tarsi
didžiuodamasis savo pasiekimais jis naujus kalinius sutikdavo sakydamas:
„Osvencimas buvo niekis, palyginti su tuo, ką aš jums surengsiu.“ Šio su
naciais kovojusio partizano mėgstamiausias susidorojimo su kaliniais
būdas buvo piramidė: S.Morelis nuogus kalinius suguldydavo eilėmis nuo
grindų iki palubių tikėdamasis, kad apačioje esančios aukos uždus. Kad
padidintų aukų skaičių, komendantas užsilipdavo ant piramidės viršaus ir
šokdavo rusišką „Kalinką“. Jei kas nors iš gulinčių apačioje likdavo
gyvas, S.Morelis pasikviesdavo jį į savo kabinetą ir medine lazda galvą
daužydavo tol, kol ištikšdavo smegenys. Gandas apie žiaurumus
Sventochlovicių lageryje pasiekė net Jungtinės Karalystės Raudonąjį
Kryžių. Ambasada Vokietijoje pranešė apie belaisvių kankinimą ir žudynes
esą kaliniai žiemą verčiami iki kaklo stovėti vandenyje, kol sustingsta į
ledą. Be to, badu marinami kaliniai buvo priversti valgyti numirusius
kolegas, nes nespėta jų užkasti. Lageryje nuo ligų, bado ir susidorojimų
mirė daugiau kaip 2 tūkst. kalinių. Likvidavus stovyklą S.Morelis buvo
paskirtas vadovauti kitam lageriui, o vėliau ėjo direktoriaus pareigas
įvairiose kalinimo įstaigose, buvo apdovanotas valstybiniais medaliais.
Tiesa, 1992 metais buvę kaliniai padavė S.Morelį į teismą, tačiau jis
paspruko į Izraelį, o tenykštė valdžia neišdavė jo Lenkijai.

M. Šumauskas 1943 m. balandžio 25 d. rašė savo pranešime Antanui Sniečkui.
M. Šumauskas stebėjosi „keistu dalyku“: vietiniai gyventojai buvo itin
geros nuomonės apie lietuvius, tarnaujančius vokiečių „baudžiamuosiuose
būriuose“. Tarp lietuvių policininkų dominuoja antivokiškos nuotaikos,
jie nenorį tarnauti naciams, Lietuvis karininkas neleido sudeginti
Begomlio (Biahomlio) gyvenvietes. Tai padaryti norėjo baltarusiai
policininkai. Beresniovkos kaimo gyventojai tvirtino lygiai tą patį:
jeigu ne lietuviai, jų kaimas būtų nušluotas nuo žemės paviršiaus, t. y.
sudegintas. Lietuviai neleidę žudyti šio kaimo žmonių.