Tema: Re: Sildymas brungsta
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-10-07 12:27:26
Audry, ar su tavimi imanoma diskutuoti kai su protingu zmogumi? Jau buna
pragiedruliai ir vel prasideda krize. Net nesuprantu del ko tu dziaugiesi?
Ar del to, kad dujos pigiausios Europoje, ar del to, kad pusles dujos
brangios? Pusles dujos yra kitokios. Skystos. Jos skystos ir
transportuojamos. Mano masina su tokiomis dujomis vazoneja papigiai.
Naudoti jas daug kur galima. Net sildyti namus be dujotiekio tinklu...

Itariu, kad Vilniaus savivaldybeje sedi silpnaprociai arba audrysai,
kurie tycia nupirko dyzelinius autobusus is lenku, kad pusles duju
nenaudoti. Ir dziaugiqasi kartu su audrysu.

Audrysai, zinai kame problemos su Rusija? Tai tokie kaip tu. Jeigu
Lietuvoje butu normalus zmones tai su Rusija problemu tiesiog nebutu. O
dabar butina ta bambagysle nukirsti, kad neatsitiktu taip kaip Ukrainoje.
Faktiskai Ukraina jau buvo Rusijos kolonija kaip kazkada Afrika prancuzu
ar anglu. Kolonija. Audry, kiek tu pats kentetu, jeigu kaimynas rusas,
tavo vaikystes draugas, imtu pisti tavo zmona. Ar netaptu tavo kaimynas
tavo didziausiu priesu.
Va tik tu, audrysai, pats siulai savo zmona kitiems pisti. Tegu ja pisa
kas nori. Ne mano ji zmona. Bet tu cia ta pati siulai ir man. O as,
Audrysai, nesu tiek degradas. Va ir gaunasi pas mus nuomoniu skirtumai.
Linkiu tau daznesiu smegenu prasviesejimu.