Tema: Re: Popiezius Lietuvoje
Autorius: Audrys
Data: 2018-09-30 15:21:50
gerai fura nusipezi, juokingai. varyk dar

"svyt"  wrote in message news:popufd$kcg$1@trimpas.omnitel.net...

Idomi teorija. Jei tai kad rase kalbas ministrams yra
funkcionierius iskreipi terminus. Jis dirbo mokslininku,
laboratorijoj dare bandymus su ziurkemis, tyre kas sukelia vezi,
taip pat operavo vezininkus, asistavo operacijose, veliau, tapes
mokslu daktaru isteige informacini centra, koordinavo jo darba,
statistinius duomenis jo skyrius suvesdavo i tuometines evm,
duomenu laikmenas-perfokortas. Noretus sumenkint, bet nesigaus,
tai zmogus kuris ir okupacijos laiku issaugojo oruma ir savigarba
dirbdamas lietuviams ir visai zmonijai, ministru pranesimuose
sugebedavo pasityciot is tu paciu nomenklaturininku, kai viena
pranesima moteru suvaziavimui dave parasyt man, 13 metu
berniokui, as sukroviau visas girdetas sablonines frazes ir
netaisyta mano teksta ministras perskaite per televizija. Tokie
buvo laikai, kad 13 metu berniokas sugebejo padaryt tai, ko
sovietmecio ministrai nesugebedavo. Donbase valdzioj tipiski
sovietmecio nomenklaturininkai ir alkoholikai.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/