Tema: Re: Uz kiekviena Izraelio surengta ataka - po raketa i Tel Aviva!
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-09-21 11:08:25
Nu zodziu-Izraelio pilotas sako, kad neprekiauk su kompanija X, bo kitaip tavo namus apmetysiu bambomis

Perfrazavus: ateina miskinis is girios ir informuoja: kadangi pardavei  benzo pjukla salia misko gyvenanciam diedui X, as katik padegiau tavo nama

Klausimas tamstai buvo: koks tavo manymu teisingas atsakas butu tokiam miskiniui ( ar pilotui) ?