Tema: Re: Ar teiseta naikinti NATO ir ES kolaborantus?
Autorius: Idomumu Siurbele
Data: 2018-09-19 09:48:16
vaziavimai post-faktum
pries tai CCCP armija be leidimo kirto Lietuvos siena ir ivede kariuomene,
be susitarimu, pagal savo pacios ultimatuma, jei tai ne okupacija, tai kas
tada ?

daryti prielaidas, kad dabar yra analogiskai, kad okupuos NATO savo
sajungininke, loginis absurdas.

o kad padarys buferiu, treniruociu stovykla, militarizuos, cia kitas
klausimas, irgi ganetinai bjaurus, bet kitas