Tema: Re: Sam takoj nah
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-09-07 14:57:37
"Gintas" <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com> wrote in message
news:pmtj4f$gci$1@trimpas.omnitel.net...
> svarstau galimybe tapt tokiu pat idomiu, kaip tamsta, todel ir klausiu uz
> ka kovoji, idan tinkamai pasirinkciau kovojančią pusę

jeigu niekaip neDAeina, kad idomus ar neidomus priklauso ne nuo to, kurioje
puseje esi, tai mes cia jau nelabai kuo pagelbesim. matai, ne siaip sau
sakiau, kad geriau jau su siena kalbetis.

gerai, paguosiu. tu vis dar kazkiek idomus, bet tik kaip gyvunas. va seniau
tai buvai fainas vatnykas, nuosirdziai tikejai savo metodyckos pliurpalais,
ne siaip rasinejai. o dabar neliko to kazkokio zavesio. tai ir speliojam, ar
persidirbai, ar aptingai. nes man asmeniskai kur kas idomiau pasidare sekti
kad ir kokius nors arsius plokscios zemes teorijos gynejus. norim seno gero
tikro gyntaso, kur visai tai dingo? daryk ka nors

audrysas bent matais pavaro, tai nors kazkiek kompensuoja prislobusi
tikejima.