Tema: Re: Chemnitz, but refugees welcome in Lituania
Autorius: vatnykologas
Data: 2018-09-05 10:39:31
"Bone Daddy" <info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message
news:pmnuri$9gp$1@trimpas.omnitel.net...
> Realiai Putinas gerai atstovauja savo rinkėjams. Tokie jie yra, tie
> rinkėjai, bent tol, kol neatsirado "geresnis".
>    yra rusų, galvojančių kitaip, bet šaukštas medaus smalos statinėje
> esmės nekeičia.

mano manymu jis puikus prezidentas, ne tiek jiems, kiek pasauliui, nes
puikiai naikina ta sali, o visiems nuo to tik geriau. likusioms salims
belieka diplomatiskai laviruoti, ta griuti kontroliuoti, kad butu
palaipsniska. prasigerusios meskos geriau neprovokuoti, o ramiai uzmigdyti
vaistukais, todel ir sankcijos palaipsnines.