Tema: Re: Izraelis patvirtino plana pastatyti 1000 namu nausedijaLietuvoje
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-08-29 17:55:14
O tu be manbes gyventi negali. Ne man cia info, o tau.

Vokieciu gatveje, kai state Stalino prospekta, okupantas 3 dienas
sprogdino viena didziausiu sinagogu pasaulyje. Tikiuosi, kad su sinagogos
atstatymu kartu ir Stalino prospekto monstrus senamiestyje isgriaus.
Matau tik nauda.

Beje, sie Lietuvos pilieciai dar ir turta pareikalaus grazinti. Grazinot
tomasevskininkams tai lygiai tokiomis salygomis teks grazinti ir zydams.
Ar manote, kad jie blogesni uz tomasevskininkus?

Paskui ateis eile grazinti turta ir buvusiems Lietuvos kolonizatoriams,
kurie repatrijavo po karo su turtu kiek pajege issivezti ir gavo pagrinde
Dancingo puseje vokieciu nnamus.

"Apie dvigubą pilietybę kaip apie „dvigubą“ sąžinę"
Nepamirškime to, kad po II pasaulinio karo iš Lietuvos į Lenkiją
repatrijavo apie 200 tūkst. Vilnijos gyventojų, kurie atsiradus galimybei,
be abejo, per tarptautinius teismus norės susigrąžinti savo buvusią
nuosavybę dabartinės Lietuvos teritorijoje. Rusija gali pradėti
reikalauti vienodų sąlygų ir kaltinti Lietuvą Jos piliečių
diskriminavimu.

Durni audrysai ir gintasai visa tai mokes is savo kiseniu