Tema: Re: Lituviu tautos konpetencijos ribos
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-08-14 22:39:42
Cia tik tavo iskrypusi nuomone

"Rusijoje - įsiūtis dėl apdovanojimo Baltijos šalims: Lietuvą palygino su
kanibalais"
delfi.lt/news/daily/demaskuok/rusijoje-isiutis-del-apdovanojimo-baltijos-
salims-lietuva-palygino-su-kanibalais.d?id=78593455
Po to, kai praėjusią savaitę Lietuvos prezidentė Dalia Grybauskaitė kartu
su kitų Baltijos šalių vadovais iškilmingoje ceremonijoje atsiėmė
prestižinę Vestfalijos taikos premiją už išskirtinį demokratinio
vystymosi pavyzdį ir indėlį į Europos taiką... kurios 27 savo
„nepriklausomybės“ metus rėmė ir provokavo karą.
Baltijos šalys atsakingos už Jugoslavijos bombardavimą. Taip pat Baltijos
šalys kaltos, nes palaikė karą Irake, Libijos „sunaikinimą“, Sirijos
bombardavimą ir, lyg to nebūtų gana, esą nuolat kišosi į karą Ukrainoje.
Pavyzdžiui, dėl 1999 metų Jugoslavijos bombardavimo - tuo metu Lietuva ir
kitos Baltijos šalys net nebuvo sulaukusios pakvietimo į NATO.

"Grybauskaitei  netikėti Trumpo ir Macrono žodžiai"
delfi.lt/news/daily/lithuania/grybauskaitei-netiketi-trumpo-ir-macrono-
zodziai.d?id=78566553
NATO viršūnių susitikimas galėjo baigtis žlugimu  prabilta net apie JAV
prezidento Donaldo Trumpo ultimatumą trauktis iš Aljanso. Kol priblokšti
Europos šalių vadovai tylėjo, būtent Lietuvos vadovė Dalia Grybauskaitė
ėmėsi tarpininkės vaidmens. Tokią informaciją prieš kameras įvertino ir
pats D. Trumpas.
„Puikus darbas!“,  salėje išvydęs praeinančią Lietuvos prezidentę, į ją
dėmesį atkreipė D. Trumpas.
„Turite puikią atstovę“,  atsisukęs į žurnalistus gyrė JAV prezidentas.
Vėliau Lietuvos prezidentei komplimentus viešai žarstyti ėmė Prancūzijos
vadovas Emanuelis Macronas.
„Norėjau jus pasveikinti už tai, ką jūs darote“,  pabučiavęs D.
Grybauskaitę ir jai mirktelėjęs pareiškė E. Macronas. Akivaizdžiai
sutrikusiam Armėnijos premjerui Prancūzijos vadovas paaiškino, kad ryte
Lietuvos vadovė labai stipriu ir įtikinamesniu pareiškimu, nei Prancūzija
ar Vokietija įtikino D. Trumpą.

"D. Grybauskaitė  tarp įtakingiausių senojo žemyno moterų"
delfi.lt/news/daily/lithuania/d-grybauskaite-tarp-itakingiausiu-senojo-
zemyno-moteru.d?id=67631126
Be abejo, pati įtakingiausia Europos moteris, o ir bene galingiausia
senojo žemyno politikė yra Vokietijos kanclerė Angela Merkel (Angela
Merkel). „GlobalPost“ taip pat įvardino kitas penkias Europos moteris,
kurios problemų kamuojamame žemyne turi svarbius politinius vaidmenis:
Lietuvos vadovė Dalia Grybauskaitė, ES prekybos komisarė Cecilia
Malmstroem, pirmoji Vokietijos istorijoje gynybos ministrė moteris Ursula
von der Leyen, Škotijos nacionalinei partijai (SNP) priklausanti Škotijos
pirmoji ministrė Nicola Sturgeon ir Soraya Saenz de Santamaria, Ispanijos
ministro pirmininko pavaduotoja.
Praėjusiais metais ji V. Putino Rusiją pavadino teroristine valstybe ir
šalies prezidentą palygino su A. Hitleriu ir J. Stalinu. Šaliai,
turinčiai tik tris milijonus gyventojų ir besidalijančiai sieną su ta
pačia Rusija, kuri yra ir viena pagrindinių Lietuvos prekybos partnerių,
tai buvo drąsus pareiškimas.
Tiesa, griežta D. Grybauskaitės pozicija, kaip pastebi „GlobalPost“,
lietuviams patinka: už ją prezidento rinkimuose pernai balsavo 58
procentai piliečių ir Lietuvos prezidente D. Grybauskaitė tapo jau antrą
kartą.

"Skandalingai pagarsėjusiam A. Nevzorovui labai gaila, kad visiems
laikams tapo lietuvių priešu"
delfi.lt/news/daily/lithuania/skandalingai-pagarsejusiam-a-nevzorovui-
labai-gaila-kad-visiems-laikams-tapo-lietuviu-priesu.d?id=66903470
Matau dabartinę Lietuvą. Man labai gaila, kad man visiems laikams
uždrausta į ją atvykti, nes aš jų akyse karo nusikaltėlis. Tačiau labai
gerbiu jų prezidentę Dalią Grybauskaitę. Vien tam, kad būtų galima
išsirinkti tokią prezidentę, vertėjo ryžtis bet kam. Tiesiog nuostabi
moteris ir dėl išminties, ir dėl kilniaširdiškumo, ir dėl mokėjimo elgtis.
-
Ar zinai kuom pasizymejo Nevzorovas?

"Australijos leidinys: Lietuva turi alternatyvą V. Putinui"
delfi.lt/news/daily/lithuania/australijos-leidinys-lietuva-turi-
alternatyva-v-putinui.d?id=65744182
Kaip rašo news.com.au, 2010 m. žurnalo „Glamour“ išrinkta Metų moterimi
D. Grybauskaitė taip pat pareiškė, kad Rusijai ir V. Putinui būdinga
agresija, smurtas ir noras pažeisti valstybines sienas.

"1972 m. nuotraukoje A. Merkel žygiuoja su komunistinės Vokietijos karine
uniforma"
3w delfi.lt/news/daily/world/1972-m-nuotraukoje-a-merkel-zygiuoja-su-
komunistines-vokietijos-karine-uniforma.d?id=61447739
ji užėmė jaunimo judėjimo „Freie Deutsche Jungend“ propagandos sekretorės
pareigas.

„Geležinės“ A. Merkel ir D. Grybauskaitė: kokia jų paslaptis?"
myep.delfi.lt/news/gelezines-a-merkel-ir-d-grybauskaite-kokia-ju-
paslaptis.d?id=62138961
nepanašu, kad prezidentę labiau remtų vienas ar kitas stambiojo kapitalo
atstovas, o dėl žiniasklaidos koncernų - situacija Lietuvoje greičiau
priešinga, nes mūsų viešoje erdvėje tikrai dažnai galima išvysti
kritiškas Prezidentūros atžvilgiu pozicijas, ypač po to, kai ji viešai
pareiškė, jog užsakomųjų publikacijų neketina pirkti ir nepritarianti
„perkamos žiniasklaidos“ principams.

"Lietuvos kaime įsikūręs anglas: mano šuo gyvena geriau už kai kuriuos
lietuvių emigrantus"
delfi.lt/multimedija/lietuvos-kaimas/lietuvos-kaime-isikures-anglas-mano-
suo-gyvena-geriau-uz-kai-kuriuos-lietuviu-emigrantus.d?id=74456004
Anglas nepagailėjo gerų žodžių mūsų prezidentei, anot jo, tai nuostabi
moteris, kurią galima statyti į vieną gretą su Margaret Thatcher.
„Ji nuostabi. Manau, Grybauskaitė fantastiška. Ji neturi daug galių ir
tai liūdina. Pastatykite ją į poziciją, kur ji galėtų spardyti
užpakalius. Ji pasirodytų tikrai gerai. Bet jai to neleis, ji per daug
gera, o tai nuliūdintų klubą. Ji pakankamai jauna, ji turi gerą
charakterį, ji gerai bendrauja, jos anglų kalba puiki, ne taip kaip jūsų
buvusio ministro pirmininko...

"Lietuvos vadovę žudike išvadinusį vyrą tirs psichiatrai"
delfi.lt/news/daily/crime/lietuvos-vadove-zudike-isvadinusi-vyra-tirs-
psichiatrai.d?id=73859216
asmuo yra Lietuvos pilietis, bet jo tautybė  rusas. Jis gyvena
Klaipėdoje, yra bedarbis. Anot prokuroro, jis šalies Prezidentę ir du
Seimo narius apkaltino, kad jie žudė žmonės. Žmogus, kuris paskelbė tokią
informaciją, esą pats tai matė.
Už šmeižtą numatyta ... laisvės atėmimas iki dvejų metų. Tačiau
pirmiausia reikia išsiaiškinti, ar jis yra pakaltinamas.
Verta akcentuoti tai, kad kartą šiam asmeniui jau buvo atlikta tokia
ekspertizė, tačiau tąkart ekspertai jį pripažino veiksniu