Tema: Re: Okupantai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-08-01 19:53:19
> Jokių pelno mokesčių pirmuosius 6 metus ir tik 50% pelno mokesčio
> ateinančius 10 metų, į ilgalaikį turtą investuojant ne mažiau nei 1 mln.
> eurų.
>
> Jokio nekilnojamojo turto mokesčio.
>
> ************Jokio dividendų apmokestinimo užsienio šalių investuotojams
> Šiaulių LEZ.*********

Estai ta dare pries 20 metu. Todel ten emigracija neegzistuoja, nes estai
gavo pragyvenimo saltini.. O ka tuo metu dare tavo rinkti burliokai?

"K.Masiulis. Mūsų miesteliai: išnykimo belaukiant"
3w delfi.lt/news/ringas/politics/kmasiulis-musu-miesteliai-isnykimo-
belaukiant.d?id=60475465
Alytaus, Tauragės, Marijampolės, Telšių ir Utenos apskrityse sukuriama vos
5 proc. šalies BVP. Ką tai rodo?

"Lietuvos kaimo realybė: išbadėjusi mama neturi kuo maitinti naujagimio"
delfi.lt/news/daily/lithuania/lietuvos-kaimo-realybe-isbadejusi-mama-
neturi-kuo-maitinti-naujagimio.d?id=70139176
Kaip pasakojo pati Sigutė, kaime labai sunku, jokio darbo nėra. Vaikų
tėtis retkarčiais yra pakviečiamas padėti ūkininkams prie sezoninių
darbų  iš to ir gyvena.
-
Tai ne Sigutes problema, o valdzios. NEIGALIOS valdzios problema. Gal
reiketu, kaip Stalinas, juos saudyti? Va tik nezinau kuriuos.

"Ekonomisto žodžiai užgavo pensininką: baisu, kai taip kalba"
delfi.lt/pilietis/naujienos/ekonomisto-zodziai-uzgavo-pensininka-baisu-
kai-taip-kalba.d?id=77335709
kūdikis yra vertas dviejų milijonų eurų, 40 metų žmogus yra vertas
milijono, o 70 metų senelis  nulio.
-
Ekonomistai gauna alga uz tai, kad skaiciuotu enonomine nauda. Susideveje
daiktai yra nurasomi kaip ekonomiskai nenaudingi. Zmones ekonomikoje yra
darbo jega ir niekas kitas. Tai nebliaukite kaip avinai, kad pragyventi
sunku, jeigu i valdzia renkat ykanamystus. Jie viska puikiai suskaiciuoja
kokius atlyginimus moketi darbo jegai, kad butu didziausias pelnas.

ONA 2013-06-19 14:37
Neseniai marinau ukininka is Zemaitijos rajono. taip pat onkologija.
sukresta buvau, kai isgirdau, kaip nakti tas zmogus verke. klausiu''gal
skauda ar kas kitas yra? sako''ne- kad jus zinotumet kaip as noriu savo
namuose mirti,noriu paskutini karta savo sodyba pamatyti, savo suniuka
paglostyti... as ryte pati paskambinau seimai, papasakojau viska. man
atsake, kad nera ko cia issigalvoti, pavararis, jie turi daug darbo, daug
triuso prie gyvuliu o jam ligonineje yra labai gerai . as pasibaisejau
reiskia karve ar kiaule yra vertinama labiau man buvo taip baisu, slykstu
tiesiog.
-
Visais laikais nusenusiais tevais rupinosi vaikai, o ne valstybe, o cia
zmogelis uzsiaugino ekonomistus